اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۶۲۹۷

آرزویم انتقال پرسپولیس به بخش خصوصی است

آرزویم انتقال پرسپولیس به بخش خصوصی است
عضو هیأت مدیره و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: استقلال و پرسپولیس دو باشگاه بزرگ هستند و در چشم خیلی‌ها قرار دارند، اعضای این دوب اشگاه باید شئونات اجتماعی راخیلی رعایت کنند.
۱۴:۴۰ - ۰۱ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

جعفر کاشانی امروز بعد از جلسه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا جریمه علیرضا بیرانوند ‌نقدی‌ است، گفت: خیر او جریمه نشده است.

وی در مورد اینکه آیا او جریمه می‌شود، عنوان کرد: او جوان است. این نفرات بازیکنان جوان باشگه هستند. باید بدانند پیراهن چه باشگاه بزرگی را به تن می‌کنند. آنها وقتی با پیراهن پرسپولیس وارد زمین می‌شوند زیر ذره‌بین می‌روند و رفتار و کردار آنها به دقت زیر نظر گرفته می‌شود. آنها باید سعی کنند محبوب شوند و این  مسئله با رعایت خیلی از مسائل اجتماعی به دست می‌آید. امیدوارم این بچه‌ها در این مسیر هدایت شوند. بیرانوند یک بازیکن ملی است و سطح توقع مردم از این بازیکنان بیشتر است.

کاشانی خاطرنشان کرد: دوستان ما یکی یکی از دنیا می‌روند و ما هم پشت‌بند آنها در حال رفتن هستیم و امیدوارم این آرزو تحقق پیدا کند که استقلال و پرسپولیس به شرایط مناسبی برسند. استقلال و پرسپولیس دو باشگاه بزرگ هستند و در چشم خیلی‌ها قرار دارند، اعضای این دو باشگاه باید شئونات اجتماعی راخیلی رعایت کنند. آنها هرکدام سمبل و نمادی از فرهنگ قدیم هستند که گذشتگان و ورزشکاران بزرگ از خودشان به یادگار گذاشتند.

وی در مورد بحث تمدید قرارداد با برانکو تصریح کرد: بحثی در این مورد وجود ندارد، برانکو مربی پرسپولیس است، هنوز قراردادش به اتمام نرسیده که بخواهد برود.

وی در مورد اینکه در تمدید قرارداد برانکو اما و اگر وجود دارد، خاطرنشان کرد: زندگی با اما و اگر می‌گذرد، پرسپولیس یک باشگاه بزرگ است، آرزوی ما این است که این باشگاه به بخش خصوصی منتقل شود و در چارچوب طرح ملی و حمایت مسئولان شکل بگیرد، وقتی سازمان پیدا کرد بگو مگوها کمتر می‌شود، این آرزوی ما است و امیدواریم تحقق پیدا کند.

وی در مورد مطرح شدن بحث حضور مهدی مهدوی‌کیا و وحید هاشمیان تصریح کرد: از این مسئله اطلاع ندارم. اینجا باشگاه است و این دو عضو خانواده بزرگ پرسپولیس هستند. هر دو نفر از الگوهای این دو باشگاه هستند، اینجا خانه مهدوی‌کیا و هاشمیان است، اینکه چه کسی به هیأت مدیره می‌آید را مسئولان مربوطه مشخص خواهند کرد. 

کاشانی در رابطه با مشکل سربازی احمد نوراللهی عنوان کرد: این مسائل را من نمی‌دانم و اطلاعی در این مورد ندارم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین